Communicatie

Waar te beginnen?

Je weet waar je mee bezig bent. Je hoofd gonst van de plannen. Er staat de concurrentie iets te wachten. Jouw concept, je product of wat je gaat doen, zal onthaald worden op gejuich bij klanten! Maar hoe bereik je die klanten? Hoe weten zij van jouw bestaan af? Hoe zorg je ervoor dat ze van klant evolueren naar … zo’n juicher, een fan?

het plan

We grijpen terug naar je identiteit en je missie om je communicatie op het web en daarbuiten te optimaliseren .

  • Hoe ziet je ideale klant eruit?
  • Heb je al een website die zijn beslissingsproces in goede banen leidt?
  • En de SEO op je website? Heb je onderzoek gedaan naar de zoektermen die potentiële klanten ingeven. Is je content aangepast?
  • Zet je in op Google Adwords campagnes en doe je dat op de juiste manier?
  • Gebruik je al Facebook campagnes? Betalend of  niet?
  • Hebben Instagram of LinkedIn zin?

de acties

We hebben het plan in kaart. Tijd voor actie nu. We gaan je on- en offline aanwezigheid opkrikken met

  • een gebruiksvriendelijke, intuïtieve website
  • een content planning voor Facebook berichten, Instagram posts en blogartikelen
  • doordachte Google Adwords campagnes en de sterkste SEO titels