Communicatie

Waar te beginnen?

Je weet waar je mee bezig bent. Je hoofd gonst van de plannen. Er staat de concurrentie iets te wachten. Jouw concept, je product of wat je gaat doen, zal onthaald worden op gejuich bij klanten! Maar hoe bereik je die klanten? Hoe weten zij van jouw bestaan af? Hoe zorg je ervoor dat ze van klant evolueren naar … zo’n juicher, een fan?

het plan

We grijpen terug naar je identiteit en je doelstellingen om die af te toetsen aan hoe je de zaken aanpakt.

  • Hoe ziet je ideale klant eruit?
  • Hoe vindt die klant jou on- en offline?
  • Heb je een website die zijn beslissingsproces in goede banen leidt?
  • Zet je in op social media?
  • Brengt je communicatie de juiste boodschap over?

de acties

We hebben het plan in kaart. Tijd voor actie nu. We gaan je on- en offline aanwezigheid opkrikken. Door je website te optimaliseren, door inhoud en ervaringen van anderen te delen, al dan niet op Facebook, met mailcampagnes, via blogartikels … en activiteiten in real time.